אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית – בעידן של היום אף אחד לא רוצה להישאר מאחור, אתם רוצים להיות הכי טובים, הכי נראים, הכיר חשופים, הכי מבוקשים והכי חשוב הכי בולטים. כי ככה היום הכל עובד עם הקדמה הטכנולוגית, הפרסום הדיגיטלי וכל מה שקשור בבניית אתרי תדמית לעסקים מוצלחים.

מהו אתר תדמית ומה הופך אותו לטוב?

במשפט קצר אפשר להגדיר את תפקידו של אתר תדמית כאתר קטן יחסית הכולל מספר עמודים מצומצם, מעניק מידע לגולשים בו והוא נועד בעיקר לייצג עסקים ואנשי מקצוע. תפקידו העיקרי של אתר תדמית הוא לשמש ככרטיס הביקור של אותם עסקים ובעלי מקצוע כגון רואי חשבון, גרפיקאי, ואפילו אתר לעורכי דין בחיפוש פשוט באינטרנט במנועי החיפוש השונים. כך שאם תחפשו בגוגל את עו"ד יעל יעלי תגיעו לאתר התדמית שלה ותוכלו לדעת עליה, מידע בסיסי כמו אילו שירותים משפטיים היא נותנת, האם היא עוסקת בדיני משפחה או דיני תעבורה, איפה משרדה ממוקם אולי וכמובן דרכי יצירת קשר.

מה צריך שיהיה לכם כדי לבנות אתר תדמית?

התשובה המתבקשת היא, אתר כמובן. אבל לא כל אתר הוא אתר תדמית ובטוח שלא בהכרח אתר תדמית טוב. אז מה בכל זאת אתם צריכים כדי שיהיה לכם אתר תדמית איכותי?

ראשית עליכם לבחור בפלטפורמה לבניית אתר אינטרנט, ישנן הפלטפורמות המוכרות שניתן לבנות בהן אתר בחינם ולגמרי בעצמכם וישנן פלטפורמות מורכבות יותר שכדי לעבוד איתן כדאי שיעזרו באיש מקצוע.

לאחר בחירת הפלטפורמה עליכם לבחור תבנית. ישנן תבניות רבות ושונות לבניית האתר שלכם, ישנן חינמיות וישנן בעלות. אנחנו ממליצים לבנות אתר בוורדפרס שהיא נוחה ומעולה, תומכת בשפה העברית ובנוסף יש לה הרבה מאוד אפשרויות לתוספות שאתם יכולים לבחור כדי להביא את האתר שלכם להיות מעניין ומעוצב.

שמרו על הפשטות, נכון שחשוב להיות יצירתיים ומעניינים אבל אתם לא רוצים ליצור עיצוב עמוס ומסורבל שיגרום לגולשים באתר שלכם לסגור אותו מיד. בניית אתרי תדמית איכותיים הם לרוב נקיים לעין הגולש ומושכים אותו להתעניין עוד ועוד באתר. צרו עימנו קשר עוד היום וצוות חריף מאוד ייצר עבורכם אתר תדמית מנצח.

איך צריך להיראות אתר תשמית מקצועי ברמת עיצוב גרפי?

כל אתר תדמית לאיש מקצוע כזה או אחר צריך להיראות עדין, משדר את המסר בצורה נעימה ולא גונב הצגה, אתר אינטרנט מקצועי ניגשים אליו לאחר שבוצע אפיון ולאחר הבנת הצורך, כאשר ניגשים לעיצוב הגרפי של האתר יש לשלוח בריף מדויק למעצב או למעצבת הגרפית על מנת שתבין את ה DNA ש להעסק, שתדע בדיוק מה לשדר וכיצד לעשות זאת הצורה ויזואלית פשוטה ונקייה אבל עם זאת שלא תשתמע לשתי פנים, ז"א שתהיה חדה וקולעת למטרה, במילים אחרות ויזואליות חריפה בהחלט יכולה לעזור פה 🙂

מוזמנים לראות דוגמאות של בניית אתרי קטלוג על מנת להבין את ההבדלים בין השניים

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרי וורדפרס
בניית אתרים

בניית אתרים – אתר האינטרנט של העסק הוא הפנים, החזות וכל מה שמייצג אתכם מול הקהל שלכם. כמובן שיכול להיות לכם דף עסקי ברשת חברתית

בניית אתר חנות וירטואלית
בניית אתר חנות וירטואלית

בניית אתר חנות וירטואלית – בתחילת שנות האלפיים עם התקדמות האינטרנט עדיין היה מוקדם מדי לדבר על מסחר אלקטרוני או על מידת הפופולריות של המסחר