אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

כל מה שצריך לדעת על חקר שוק

מה זה חקר שוק ולמה צריך לעשות אותו ממש טוב לפני שמתחילים בקידום אתרים?

אם אתם נמצאים בתחילתו של תהליך לבניית אתר, זה השלב הכי נכון להתחיל עם סקר השוק. אתם רוצים לדעת כמה שיותר על המתחרים שלכם, איפה הם ממש טובים וללמוד מהם ואיפה הם פחות טובים ואפילו גרועים. אתם רוצים ללמוד מהמתחרים שלכם גם את השגיאות שלהם כדי לדעת איך להימנע מאותן הטעויות ואיך לא לחזור עליהן בעצמכם.

מחקר מילות מפתח

חיפוש מילות מפתח זה אחד הכלים הראשונים שעליכם להיעזר בהם. ישנו הכלי של גוגל – Google Keyword Planner, ישנם אתרים שונים ואחרים שמאפשרים לכם למצוא מילות מפתח חזקות ומומלץ להשתמש באחת הדרכים הללו כדי להתמקד במילות המפתח.

מחקר קהל יעד

חקר שוק טוב הוא אחד כזה הממוקד לקהל יעד מדויק. להגיד "אני מוכר לכולם" זה ממש נחמד אבל זה ממש לא מדויק. יש עסקים הפונים לרווקים ורווקות, זה לא אומר שרק הרווקים והרווקות יקנו מאותו העסק אבל זו הגדרה מאוד ברורה למי העסק פונה. יש עסקים הפונים לאימהות, בית העסק ממקד את הפניה לאימהות אבל זה לא אומר שאבות לו רכשו ממנו. בהגדרת קהל יעד מדויק אתם  פשוט יוצרים קשר ישיר עם הלקוח/ה ושפונים אליהם באופן אישי.

סטטיסטיקות

חשוב לבדוק את הסטטיסטיקות לפני שאתם קופצים למים. אחת הדרכים הטובות היא באמצעות אתרים שניתן לבדוק בעזרתם את כל המידע לגבי אתרים מתחרים שלכם. האתרים האלו מספקים לכם כלי שימושי ביותר לדעת על המתחרים שלכם את כל מה שקורה מאחורי הקלעים נקרא לזה.

שיתופי פעולה

בחקר שוק טוב אתם יכולים להיות מופתעים ולגלות שאתם בעצם יכולים לקדם את האתר שלכם בעזרת מישהו העוסק בתחום זהה ואתם יכולים לבנות ביניכם שיתופי פעולה. ישנם הרי לא מעט עסקים הפועלים באותו התחום ולא בהכרח הם מתחרים זה בזה.

לסיכום, סקר שוק הוא השלב ההתחלתי ביותר שעליכם לעשות על מנת להכניס את העסק שלכם למסלול רץ למרחקים. השקיעו בסקר טוב ואיכותי ואם יש לכם שאלות אתם יותר ממוזמנים לפנות לצוות חריף מאוד – בניית אתרים ולקבל מידע נוסף.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
עיצוב ובניית אתרי וורדפרס
עיצוב ובניית אתרי וורדפרס

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס – אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר היום לעיצוב ובניית אתרים היא האחד והיחידה, וורדפרס. היא נמצאת בשימוש מחסרי ניסיון שרוצים לבחון את

עיצוב אתרים
עיצוב אתרים

עיצוב אתרים – אחת העבודות המאתגרות ביותר על בניית אתר היא בניית העיצוב שלו. ראשית יש צורך לתכנן היטב כיצד אנו רוצים שהאתר יראה, איזה