אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

למה צריך פיתוח אתרי אינטרנט?

פיתוח ובניית אתרי אינטרנט היא שילוב של מספר גורמים שביחד יוצרים אתר אינטרנט ללקוח לפי בקשה, דרישה וצורך. הגורמים העיקריים שניתן למצוא בחברות לבניית אתרים הם: מעצבי אתרים, מפתחי אתרים ומקדמי אתרים. מה כל אחד מהתפקידים ולמה אנחנו צריכים את כולם יחד בפיתוח אתרי אינטרנט בכלל?

הגדרת תפקידם של כל אחד מאנשי המקצוע האלו:

מעצב/ת אתרים – הם דואגים לעצב את האתר, לסדר את התמונות שבו, לערוך את התמונות ולמזער אותן כך שלא יפגעו בהעלאת התמונות לאתר הם דואגים ליופי האתר ושיהיה נעים בעין הגולש. ישנם מעצבי אתרים המתמחים בכלל בגרפיקה והם יכולים גם לעצב לוגו לעסק החדש שלכם או ליצור מותג למוצר חדש.

מפתח/ת אתרים – תפקידם החשוב של מפתחי האתרים הוא לדאוג לשני דברים עיקריים חווית משתמש עבור הגולש ועבור מנהל האתר או הבעלים שלו. במילים אחרות ניתן לומר שתפקיד פיתוח אתרי אינטרנט הוא ליצור סדר וארגון עבור החזית והעורף. הפיתוח דואגים להיררכיית האתר, מקום אחסון התוכן בבסיס הנתונים, יצירת ממשקים נוחים למשתמש ועוד פעולות רבות אחרות.

מקדמ/ת אתרים – הם אלו שגורמים לאתר שלכם להיות בראש רשימת התוצאות במנועי החיפוש. הם יעלו תכנים רלוונטיים, יחפשו מילות מפתח מדויקות הם יחליפו קישורים למטרות קידום, יעלו קמפיינים עדכניים ועוד פעולות נוספות כשכולן למטרה עיקרית אחת, שאתם תהיו בראש.

כל התפקידים הללו יוצרים עבודת צוות מרתקת כשבסופה אתם מקבלים אתרים מוכנים לעסקים שלכם הכוללים פיתוח אתרי אינטרנט מעוצבים, נוחים ונגישים עבורכם לעדכון וחידוש בכל זמן שתרצו. אתר אינטרנט לעסק שלכם לא חייב להיות מורכב, מסורבל ובלתי נגיש עבורכם. אתם רוצים להיות האדונים והגבירות של האתרים שלכם שתוכלו לשלוט בו ולעשות כל מה שתרצו.

אם אתם רוצים פיתוח אתר אינטרנט איכותי ללא פשרות, אתם רוצים להשיג תוצאות אש ולהשאיר את המתחרים שלכם מאחור, צוות חריף מאוד הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. השאירו פרטים ממש כאן ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה פצצה שלא תוכלו לסרב לה ובינינו אתם ממש לא רוצים לפספס את ההזדמנות.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.