אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

עיצוב לוגו לעסק

לפני שנתחיל צפו בסרטון הבא וקבלו 7 טיפים לעיצוב לוגו

עיצוב לוגו – אחד הדברים החשובים להצלחת העסק

כולנו יודעים מהו לוגו, אלמנט גרפי כלשהו המיוצר על מנת להוות הסמל של העסק, לרוב משולב במילה עד 5 מילים, ככל שהמלל קצר יותר זה טוב יותר אך עדיין צריך להעביר את המסר עבור העסק שלך וזהו הרושם הראשוני שהלקוחות שלך מקבלים מהעסק שלך. חשוב לקלוע בול בעיצוב הלוגו שכן רושם ראשוני אורך 2-3 שניות בלבד.

כל עסק או מוצר זקוקים ללוגו, לוגו קליט יותר ובאמצעותו אנחנו יכולים להכניס את העסק או את מוצר לתודעת הלקוחות שלך. זיהוי העסק באמצעות הלוגו היא מהירה יותר ומעניק לעסק שלך מראה מקצועי יותר. כולנו מכירים את הלוגואים של החברות הכי נחשבות בעולם, אנחנו רק רואים את הלוגו ואנחנו יודעים על מי מדובר, עשו זאת בהצלחה מטורפת, חברת הנעלה והלבשת הספורט המובילה נייק. כולם זוכרים את הלוגו בצורת הV  המתנוסס על כל מוצר שלהם, הוא מסמל את האיכות והאופנה שהם מכניסים. זה נראה לכם במקרה? אז זהו, שלא. ישבו מאחורי יצירת הלוגו הזה אנשי מקצוע מהטובים ביותר בעולם ויצרו את הלוגו המדויק לחברה עם הפרמטרים שהם רצו לשדר ללקוחות שלהם. 

עיצוב לוגו לעסק בחינם

עיצוב לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק

ישנן היום הרבה מאוד אפליקציות ותוכנות המאפשרות לכם לעשות עיצוב לוגו חינם, אלו תוכנות שבהחלט יודעות ליצר את הלוגו אך הן אינן יכולות לחשב עבורכם את הפרמטרים הנחוצים לעיצוב לוגו מכוון להצלחה ומיקוד העסק שלך לפי התכונות שאתה רוצה לשדר לעסק שלך. חשוב שבעיצוב לוגו לעסקים, כמו בעיצוב אתרים, המחשבה למיקוד העסק לקהל הלקוחות, הרושם הראשוני והמוניטין ישודרו מהלוגו בצורה אוטומטית.

מכירים את זה שאתם מחזיקים שתי אריזות של מוצר זהה, ביד אחת המוצר הוא של חברה X וביד השנייה המוצר של חברה Y. אתם מסתכלים על האריזות השונות, אתם משווים בין המחירים ובודקים את המרכיבים של אותו מוצר. הגעתם לשלב בו אתם צריכים לקחת החלטה, אם אתם לא מכירים את שתי החברות אתם תבחרו לפי תחושה ומראה, כמו שאומרים תמונה שווה אלף מילים כך עליכם לחשוב על הלוגו שלכם.

צרו קשר עם צוות המומחים של חריף מאוד עוד היום ותקבלו את העיצוב לוגו הכי טובים שיש עבורכם.

למידע נוסף קראו גם על: בניית אתרי תדמית לעסקים

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרים
כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים

בניית אתרים – כל מה שרצית לדעת, אתר אינטרנט יכול לעזור לפרסם את העסק, המוצר או השירות וכך לתרום למכירות ולהכנסות שלו. במאמר הבא נסביר

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – פיתוח יכול להתבצע בצורה דינאמית או אחידה, אבל בדרך כלל הוא כולל את אותם שלבים: אפיון, בנייה, עיצוב וקידום. אבל למה בכלל