אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

איך עושים פיתוח וקידום אתרים בצורה טובה?

איך עושים פיתוח וקידום אתרים בצורה טובה? כולם רוצים להציג את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר, שיהיה לעסק אתר מושך לעין ויגרום ללקוחות רבים להגיע ולרכוש את המוצרים או השירותים שהעסק מציע. איך פיתוח וקידום אתרים משפיע על כל זה?

יותר ויותר אנחנו שמים לב שעולם הדיגיטלי משתלט על חיינו, אנחנו מחפשים באינטרנט מידע ומוצרים, אנחנו קונים באינטרנט, מזמינים מונית, משלמים חשבונות ובתכל'ס אפשר לומר אנחנו עושים הכול היום באינטרנט. אז למה שהעסק שלכם לא ייהנה מכל הטוב הזה? למה שלא תבצעו שיווק בצורה דיגיטלית ותגיעו לקהלי היעד שלכם? שאלה שמתבקשת אם לא עשיתם זאת עד כה.

את האינטרנט כבר לא ניתן יהיה להוציא מחיינו

היום שהכול נמצא באינטרנט אתם גם חייבים להיות שם, אולי פחות אתם אבל העסק שלכם בטוח! בעלי עסקים רבים היום מבינים את החשיבות של פיתוח וקידום אתרים באינטרנט והם יודעים כדי שהעסק שלהם ימשיך עם הקדמה עליהם ליצור אתר איכותי, מזמין שמקודם בצורה האופטימלית כדי להביא יותר לקוחות. חשוב לציין, תחילה כולם בחרו להיות שם בשביל האגו, בשביל להיות ראשונים, אבל היום זה כבר הכרחי בדיוק כמו שצריך מפתחות על מנת להניע רכב להגיע ליעד כלשהו.

איך עושים פיתוח וקידום אתרים בצורה טובה?

כדי להתחיל בצורה הטובה ביותר עליכם להכיר את התחום שלכם מכל כיווניו. אתם צריכים לעשות חקר מעמיק ולא לחפף בתהליך הזה. זה אבן היסוד העיקרי לפיתוח וקידום אתרים מוצלח. אתם רוצים לשאול את עצמכם את כל השאלות ולענות עליהם כמה שיותר מפורט.

  • מי הם הלקוחות שלכם?
  • מהוא גילם?
  • מאיזה אזור בארץ או בעולם?
  • מה הם מחפשים אצלכם בעיקר?
  • מה אתם לא מספקים ללקוחות שלכם?
  • מה החולשות שלכם? (תהפכו אותן ליתרונות).
  • מה המתחרים שלכם מציעים?
  • במה המתחרים שלכם שונים מכם?
  • מה חסר אצל המתחרים שלכם שאתם יכולים להציע ללקוחות שלכם?
  • למה לקנות דווקא מכם?

התעמקו בכל שאלה ופרטו ככל שניתן, עם תשובות מפורטות אתם יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ספציפי ולנתב את הקידום שלכם בדיוק לקהל היעד ובעיקר בצורה פרודוקטיבית מבחינה תקציבית ואינה בזבזנית, לדוגמא אם קהל היעד שלכם הם בני 40 + כי נניח לשם הדוגמא אתם מוכרים רכבי מרצדס בדגמים שעומדים על מחיר התחלטתי של 350,000 ₪ לא ייתכן ותבזבזו תקציב ותבצעו טירגוט לקהל יעד שהם בני 20, נכון? (בפיסקה הבאה נרחיב על כך)

למה כל כך חשוב למקד, לחקור ולענות במפורט?

מי שעונה כי כולם יכולים ליהנות מהמוצרים שלו כנראה שלא מבין את החשיבות של פיתוח אתרים וקידום אתרים באינטרנט. חס וחלילה אנחנו אומרים שהמוצרים לא מתאימים לכולם אבל הפרסום והקידום באינטרנט הרבה יותר אפקטיבי כשאתם ממוקדים. כמו שחנות בגדים לנערות פונה בעיקר לנערות לפעמים תמצאו בחנות גם איזו אמא צעירה ברוחה שתכנס לחנות. אבל החנות בעיקרה מוכרת ופונה לנערות צעירות.

מחפשים פיתוח וקידום אתרים לעסק שלכם? רוצים שהטובים ביותר בתחום יעשו זאת עבורכם אנחנו חריף מאוד מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר אינטרנט תדמיתי
בניית אתר אינטרנט תדמיתי

בניית אתר אינטרנט תדמיתי – קידום אתרים אורגני וקידום אתרים בכלל הוא עולם ומלואו, הוא מבוסס בעיקר על הצהרותיו של גוגל בכל הנושא, היום כל

עיצוב ובניית אתרים
בניית אתרי תדמית לעסקים

אתר האינטרנט של העסק הוא תשתית השיווק המרכזית שלו במרחב הדיגיטלי. אליו אתם יכולים לשלוח את קהל הגולשים מכל רחבי הרשת, על מנת שיכירו את