אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרי תדמית כחלק ממערכת חינוך טכנולוגי

בניית אתרי תדמית – מדינת ישראל מתהדרת ומאופיינת כמעצמת הייטק וטכנולוגיה ובהחלט ניתן לומר כיום כי התעשייה הזו היא בין העיקריות שמחזיקות את ישראל. בזמן שטכנולוגיות חדשות מתפתחות בקצב מהיר עם כמויות מידע אדירות, כך גם משתנה שוק העבודה והדרישות שלו בארץ במיוחד, וכיום, בזמן שהעולם עבר דיגיטציה ודיגיטליזציה, יותר ויותר אנשים מבינים ששוק העבודה הדיגיטלי הוא השוק הכדאי ביותר להיות בו.

דיגיטציה ודיגיטליזציה

לפני שבוחרים בחינוך טכנולוגי, חשוב להבין את המושגים העיקריים הללו שמלווים את עולם החינוך העדכני.

בעוד שדיגיטציה מתייחסת למוצר או פשוט מידע שהיו עד כה בתצורתם האנלוגית או פיזית – ועברו תהליך הפיכה לדיגיטל, ניתן לומר כי כיום כמעט כל מוצר ושירות עוברים את התהליך הבלתי נמנע הזה, לדוגמא ווידאו שהפך לסרטון ברשת, מכתב דואר שהפך לאימייל, קלטות מוזיקה שהפכו לקבצי מחשב ועוד דוגמאות רבות.

באשר לדיגיטליזציה, הכוונה היא להון האנושי המתחנך אחרת לעבר ההתפתחויות הטכנולוגיות והאנשים שמשתמשים בכלים שהזירה הדיגיטלית מציעה לרשותם, ומתקדמים יחד איתם בלמידה מתמדת.

כלומר, הדיגיטליזציה מכוונת יותר לאינטראקציות שבין אדם למכונה, רשת האינטרנט ועולם הדיגיטל בכלל, כיצד הוא משתמש בה ומה ההתנהגויות הרווחות וכדומה.

בהבנת כל התהליכים הללו במהלך לימודי החינוך הטכנולוגי, ניתן להבין כיצד לפנות לבניית אתרים ובניית אתרים לעסקים בפרט.

כדי להתאים לעידן המתפתח והמתקדם טכנולוגית כיום, חינוך טכנולוגי החל מבתי הספר שילמדו מקצועות טכנולוגיים, יכינו בהחלט את התלמידים לעולם האמיתי.

עידוד וקידום מקצועות טכנולוגיים כגון בניית אתרי תדמית

חלק ממה שלומדים בלימודי חינוך לטכנולוגיה ודיגיטל בעיקר, זה בניית אתרים לעסקים וביניהם בניית אתרי תדמית לעסקים, מה שכיום מאוד מבוקש ויכין את התלמיד לעולם הבוגר בתום לימודיו בבית הספר לעולם הדיגיטל האמיתי ואת ההזדמנות לרכוש מקצוע במהרה, כאשר הוא כבר בעל הניסיון הנדרש עקב תוכנית הלימודים של חינוך טכנולוגי, כמו גם להשתלב בתפקידים טכנולוגיים בצבא ובאקדמיה.

בסיס ללימודי המשך באקדמיה והשתלבות בשוק העבודה

אין ספק שהיעילות בבחירה ללמוד לימודי חינוך טכנולוגי היא בחירה מושכלת, מאחר והיא מהווה בסיס ללימודי המשך באקדמיה לקראת תואר בתחום, הנדסאי או גם קורסים מקצועיים וממוקדים יותר שלאחריהם ניתן בקלות יותר להשתלב בשוק העבודה, יחד עם הניסיון שנצבר אצל התלמיד עוד בבית הספר.

במסגרת הלימודים, התלמיד לומד את כל הכלים הנחוצים בכדי לשחות בעולם הדיגיטל המקצועי ולומד דברים חיוניים כמו בניית אתרים לעסקים ובניית אתרי תדמית.

התלמיד גם לומד את היתרונות בתחום ובכלים שהם רוכשים במהלך הלימודים כאשר כיום זה ידוע שכל בעל עסק גם כן כפוף לדיגיטליזציה, אם הוא רוצה להישאר עסק רלוונטי ורווחי, ומבין כי עליו לשחות ולהיות בקיא בזירה הדיגיטלית- ואתר עסקי מהווה בסיס יסוד התחלתי ועיקרי לכך.

כשהתלמיד לומד על חשיבות בניית אתרי תדמית, הוא גם לומד איך בנוי עסק מאפס, מה דרוש לתחזוקה שלו גם מבחינת ההון האנושי וגם מבחינת האספקט הדיגיטלי. הוא לומד אסטרטגיה שיווקית והתמודדות עם עוד אנשי מפתח בהצלחת האתר העסקי כמו המעצב הגרפי, מאפיין חווית המשתמש ושלד האתר לפני הפיתוח ובעל העסק עצמו, כאשר התכונה הנרכשת היא בעיקר יכולת שיתוף הפעולה עם כל הצדדים שעובדים על הצלחת האתר, עלייתו לאוויר והתחזוקה שלו.

הכנה לבחינת בגרות ובשלות תעסוקתית

התלמידים הלומדים בחינוך טכנולוגי, מתכוננים לבחינות הבגרות לפי תוכנית הלימודים, בהתמקדות על מקצועות טכנולוגיים ושימת דגש על יכולותיו והישגיו של כל תלמיד לצורך התקדמות בתחום.

בחינוך הטכנולוגי, המקצועות לבחירה הם מגוונים וכל תלמיד יכול לבחור מה שיותר מתאים ומוצא חן בעיניו. המקצועות הנלמדים לקראת בחינות הבגרות במיוחד, נלמדים בכמה רמות שונות עד לרמת התמחות בתחום הנבחר והנלמד.

 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרים בצורה נכונה
בניית אתרים בצורה נכונה

בניית אתרים בצורה נכונה – משלב האפיון ועד העיצוב וההקמה, אתרי אינטרנט יכולים לשמש למסחר, מתן מידע וגיוס לקוחות, בגלל השימוש הנרחב באתרים שונים, מאוד