אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרי תדמית לעסקים

אתר האינטרנט של העסק הוא תשתית השיווק המרכזית שלו במרחב הדיגיטלי. אליו אתם יכולים לשלוח את קהל הגולשים מכל רחבי הרשת, על מנת שיכירו את העסק ויתחברו אליו, כדי שבסופו של דבר השאיפה תהיה להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות. ההשקעה באתר תדמית לעסק לא יקרה ביחס לעבר אך גם לא נחשבת לזולה במיוחד אולם היא מהווה את הבסיס לעבודת השיווק הדיגיטלית של העסק שלכם. כיום תוכלו לנצל את האינטרנט ולהגיע לקהל יעד מכל רחבי הארץ (או העולם) ללא מגבלות דמוגרפיות, מגבלות שפה או מגבלות אחרות. כל שאתם צריכים הוא אתר מקצועי, אסטרטגיית שיווק נכונה ולצאת לדרך.

בניית אתרי תדמית לעסקים – דברים שחשוב שיהיה באתר:

בניית אתרי תדמית על ידי חברת בניית אתרי תדמית לעסקים מתחילה באפיון ראשוני של העסק וקהל היעד שלו. לאחר מכן בודקים היכן קהל היעד עשוי להימצא באינטרנט, מבצעים מחקר מילות מפתח מעמיק ובודקים את הווליום הפוטנציאלי של הקהל שיכול להגיע אל האתר. לאחר כל זה בונים תוכנית אפיון לאתר העסק ומה חשוב שיהיה בו. לצד עמודים מרכזיים קבועים כמו דף אודות, דף יצירת קשר, עמודים המסבירים על השירותים של החברה ועמודים נוספים כמו תיק עבודות/קטלוג/המלצות וכו' – יש הצורך לכלול גם עמודים או אלמנטים ייחודיים בהתאמה אישית לעסק. אלה מתקשרים בדרך כלל לעיצוב של האתר וחוויית השימוש בו אך כמובן גם לניווט נוח, יעיל וקל עבור הגולשים.

בניית אתרי תדמית בהתאמה אישית – עיצוב וחוויית משתמש:

בניית אתרי תדמית בהתאמה אישית הכוונה היא לכל העיצובים והאלמנטים באתר שהופכים אותו לאתר ייחודי שלכם. ברור שלכל אתר כמעט יש תפריט ראשי, תפריט תחתון, אזור עם מאמרים וכו'. הייחודיות שלכם תהיה בהתאמה האתר לצבעי המותג שלכם, באופן שבו אתם גורמים לגולשים לנווט את דרכם באתר ולפעול כפי שאתם רוצים, בתוכן שאתם מעלים לאתר שלכם ובחוויית המשתמש שאתם מספקים לגולשים שלכם. חשוב להתאים את האתר רספונסיבית (גלישה במובייל ובמסכים שונים), כדאי שהאתר יהיה מעוצב בצבעי העסק כצבעים הבולטים שלו ובאופן כללי שהעיצובים יתאימו לרוח התקופה, יהיו נעימים לעין בעת הגלישה באתר ולא יסתירו את הטקסט. אם יש לכם כלים מיוחדים שאתם צריכים מחברת בניית האתרים במיוחד עבור האתר שלכם יש לאפיין זאת מרשת טרם אישור הצעת המחיר בין הצדדים. לדוגמה: מחשבונים, טפסי הרשמה מיוחדים, אפשרויות סליקה ישירות מהאתר, חיבור למערכת CRM ועוד.

כמה טיפים לסיום

בניית אתרי תדמית כוללת כמה דגשים חשובים: החל מבניית התדמית של החברה במרחב הדיגיטלי ועם קהל שאולי מעולם לא נחשף אליכם לפני כן ועד לענייני השיווק והמיתוג של החברה. צריך לזכור שאם אתם עסק קטן/בינוני או עסק מקומי, ייתכן ורוב הגולשים שייכנסו לאתר שלכם לא הכירו אתכם לפני ולכן האתר שלכם הוא ההזדמנות שלכם לעשות עליהם רושם חיובי, לחבר אותם אל המותג ולאפשר להם לנסות את השירות/המוצרים שלכם. השקיעו בקהל שלכם וזכרו שיש אנשים אמיתיים מאחורי מסך הטלפון או המחשב וכך תהיו בטוחים שהאתר שלכם נבנה בצורה נכונה ויעילה.

למידע נוסף קראו גם על: בניית אתרים – סוגי אתרים נפוצים

 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרים בצורה נכונה
בניית אתרים בצורה נכונה

בניית אתרים בצורה נכונה – משלב האפיון ועד העיצוב וההקמה, אתרי אינטרנט יכולים לשמש למסחר, מתן מידע וגיוס לקוחות, בגלל השימוש הנרחב באתרים שונים, מאוד

קידום אתרים בצפון
קידום אתרים בצפון

קידום אתרים בצפון – העולם הטכנולוגי מאפשר לנו לפעול מכל מקום, גם בבניית אתרים אתם יכולים לפנות לכל בונה אתרים בארץ ואפילו בעולם, התכתבויות במיילים,