אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר לבד – להתפשר על איכות אבל בזול

בניית אתר לבד – אחת הדרכים לחסוך בהוצאות הפרסום בדיגיטל שלכם היא לבנות את האתר שלכם בעצמכם. אנו, כחברת פרסום, לא ממליצים כמובן על בניית האתר לבד כיוון שכמו בכל תחום ובכל מקצוע טוב לתת לבעל המקצוע לעשות את העבודה שלו כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

עם זאת, איננו רוצים להיכנס לכיס של בעל העסק אלא רק לעזור לו בשמחה רבה ולשם כך החלטנו לשתף אתכם בכמה טיפים חשובים שתוכלו להיעזר בהם לבניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק, אולי קצת פחות איכותי מזה שיכול לבנות לכם בונה אתרים מקצועי אבל ללא ספק תוכלו לחסוך לפחות כמה אלפי שקלים אם תבנו את האתר שלכם בעצמכם.

כמה עולה היום לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק והאם כדאי להתחיל ללמוד לבנות אתר לבד?

אז בואו נדבר רגע על כמה עולה לבנות היום אתר אינטרנט לעסק שלכם? ובכן שירותי אחסון לאתר עולים כמה עשרות שקלים בחודש בממוצע לחשבון אחסון סביר על שרת טוב. הדומיין עשוי לעלות לכם בערך 50-75 ₪ בשנה לערך אם מדובר בדומיין סטנדרטי (דומיין עם סיומות מיוחדות עשויים לעלות פי 2 בערך ובכל מקרה מדובר בהוצאה קטנה מאוד). בניית אתר מקצועי לעסק, כולל עיצוב לוגו וכמה עיצובים ראשונים והתאמות עשוי לעלות לכם בין 3,500 ל-8,000 ₪ תלוי בסוג האתר, במערכות הנדרשות בו, באפיון הנדרש, בכמות העיצובים וסוגם ובכמות התכנים הראשונית באתר. במידה ואתם לא צריכים לוגו או תכנים תוכלו לבנות אתר וורדפרס מקצועי לעסק, עם בונה אתרים, גם במחירים נמוכים יותר של 1,500-3,500 ₪. המחירים הינם לפני מע"מ. במידה ואתם בונים את האתר שלכם בעצמכם תצטרכו לכל הפחות לדאוג לעיצובים גרפיים מקצועיים ולכמה תכנים ראשוניים לאתר. במקרה כזה תוכלו להיעזר בפרילנסרים.

לגבי כדאיות לימוד בניית האתר לבד, התשובה מתחלקת לשתי תשובות, האחת היא שאם אתה אדם מוכשר ומלא ביטחון שיש לו את היכולת להיות אוטודידקט אז התשובה היא לך על זה ובגדול. השניה קצת יותר פסיבית, בניית אתר דורש הבנה בהרבה דברים, אם בתכנון מוקפד ועמידה וזמנים, אפיון, עיצוב והבנה ב UI/UX שילוב של הבנה בקוד או לחלופין ללמוד תוספים כגון אלמנטור, והכי חשוב לא להתייאש ולהמשיך ללמוד כל הזמן, כי העולם הזה דינמי מאוד ומה שאתמול עבד לך ייתכן ומחר כבר לא רלוונטי.

באיזה מערכת כדאי לבנות את האתר שלנו?

העצה הראשונה שלנו תהיה לעבוד עם מערכת וורדפרס. זו מערכת חינמית מסוג קוד פתוח המאפשרת גישה מלאה לכל אספקט בקוד האתר ועריכה שלו, החל מטיפוגרפיה וצבעי האתר, דרך מיקום, הוספה, הסרה ועריכה של אלמנטים שונים, פוסטים ועמודי תוכן יהיו שני סוגי עמודים שתוכלו להשתמש בהם לבניית האתר (פוסטים מתאימים בדרך כלל כמאמרים לבלוג באתר ועמודי תוכן יהיו לעמודים הראשיים או לעמודי מוצר).

מי מכין לנו את העיצובים?

מומלץ לשכור מעצב גרפי שידאג להכין ולהתאים מגוון עיצובים גרפיים הנדרשים לאתר: עיצוב לוגו לעסק, באנרים פנימיים, טפסים מיוחדים ליצירת קשר ועוד. את העיצובים הללו תוכלו לקחת ולשתול אותם במיקומים הנדרשים תוך כדי בניית האתר מהמשרד האחורי שלכם. אם אתם עושים שימוש בתוסף האלמנטור הפופולרי של וורדפרס האתר שלכם תהיה הרבה יותר קלה לשלוט במבנה ועיצוב האלמנטים, צבעי רקע, התאמות רספונסיביות ועוד.

הזנת התכנים הראשונים באתר:

אי אפשר יהיה לפרסם את האתר או לסיים את הבנייה שלו ללא תכנים ראשוניים באתר. התכנים הראשוניים צריכים להיות כמובן למילוי דף הבית, לעמוד האודות, לעמודי השירותים הנמצאים בתפריט הראשי, לעמוד תיק עבודות/עמודים נוספים הנמצאים בתפריט העליון. כדאי להוסיף גם עמוד יצירת קשר להשארת פרטים באתר, זאת בלא קשר להצגת תוסף וואטסאפ צדדי או טלפון של העסק בראש האתר. מומלץ להוסיף גם כמה מאמרים לבלוג באתר שלכם כדי שיקבל צורה.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

בניית אתר לבד היא משימה לא פשוטה אולם אם אתם רוצים לחסוך כסף אתם צריכים להשקיע ולבנות אתר בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים. זה אומר גם להכיר את המושג חוויית משתמש, את הפרמטרים שעשויים להשפיע על חוויית המשתמש באתר שלכם ולבצע שיפורים נוספים. לדוגמה: שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית של האתר, התקנת תוספי נגישות, יצירת תפריטי ניווט נוחים ויעילים באתר ועוד.

למידע נוסף ראו גם: 5 טיפים לבניית אתר באופן עצמאי

 

 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרי וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס

כאשר אתם באים לבנות אתר לעסק תצטרכו לבחור ביחד עם חברת בניית האתרים שלכם על איזו פלטפורמה לבנות את האתר שלכם. כאשר אתם בוחנים את