אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר לעורכי דין

בניית אתר לעורכי דין – עורכי דין הם ללא ספק מאנשי המקצוע הדקדקניים ביותר בכל הנוגע לתשתיות שיווק, מיתוג, וחומר פרסומי שמייצג אותם.

הקרב בין חברות עורכי הדין הוא על המוניטין וזו הסיבה מדוע ניצחון בבית המשפט הוא הרבה מעבר לסיפוק צרכי הלקוח – מדובר במוניטין של החברה. ככל שזה יישמר ויצמח בצורה חיובית כך יהיו לחברה יותר לקוחות, החברה תזכה גם ליתרון פסיכולוגי בבית המשפט וגם שופטים יעריכו יותר את אמינות עורכי הדין שבחברה ואת מה שהם מייצגים בשל העובדה שבית המשפט הלך אתם פעמים רבות. במילים אחרות- בניית אתר לעורכי דין הוא עסק שונה לגמרי מבניית אתר לכל תחום אחר ועל כן לא כל חברת בניית אתרים, מקצועית ומנוסה ככל שתהיה, יכולה לספק את צרכיה של חברת עו"ד בנושא זה.

מה חשוב לשים לב בבניית אתרים לעורכי דין?

  • דיוק – על התוכן באתר להיות מדויק ועדכני. התחום המשפטי הינו תחום מורכב ומסועף ואנשים המחפשים עורכי דין או מידע בתחום משפטי יחפשו מידע אמין ומקצועי. זו הסיבה מדוע לא כל כותב תוכן יכול לכתוב לאתר של עורכי דין. זו הסיבה מדוע, על אף היותם עסוקים מאוד, עורכי הדין מעדיפים לעתים רבות לכתוב בעצמם את התוכן לאתר שלהם. זו הסיבה מדוע לרוב כאשר מייצאים את עבודת התוכן לכותב חיצוני חשוב שזה יהיה עם ניסיון בתחום המשפטי ואפילו מישהו שלמד משפטים.
  • עיצוב – עיצוב האתר צריך להיות מודרני, נוח ונעים לעין ולגלישה.
  • יוקרה – האתר צריך לשדר מקצוענות, אמינות ויוקרה. זו הסיבה מדוע הרבה אתרים של עורכי דין משלבים צבעי זהב ושחור.
  • חוויית משתמש – השקעה מלאה באספקטים רבים של חוויית המשתמש באתר, החל ממהירות הגלישה באתר, דרך התאמה רספונסיבית של האתר בגלישה במסכים שונים כמו במובייל, בטאבלטים ועד לניווט נוח, מהיר ויעיל באתר.
  • אמינות וחיבור לקהל – האתר והתכנים בו צריכים לשדר אמינות, מקצוענות ולסייע בחיבור לקהל. על כן עמודים כמו עמוד אודות, עמודי שירות, עמודי שאלות ותשובות וכד' – יהיו עמודים חשובים מאוד באתר וכדאי לשלב בהם מידע אודות עורכי הדין והצוות המקצועי במשרד.
  • אפשרויות נוחות ליצירת קשר – כמובן שחשוב לכלול מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם המשרד והצוות בו.

כמה עולה לבנות אתר מקצועי לחברת עו"ד?

בניית אתר לעורכי דין יכול לנוע בין 5000 ל10,000 שקלים לפני מע"מ. המחיר תלוי במידה רבה בעיצוב הנדרש, במערכות שונות מיוחדות שאולי נדרשות באתר, בהתאמות האישיות שהחברה צריכה לאתר שלה, בתכנים המועלים לאתר עם עלייתו ועוד. בדרך כלל העובדה שמדובר באתר יוקרתי, מדוקדק עד לפרט האחרון והקושי בעבודה מול עורכי דין בשל רמת המקצוענות הנדרשת היא זו שמייקרת את העבודה. לפרטים נוספים והצעת מחיר ניתן לפנות אלינו באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר אינטרנט
בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם

בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם – במציאות של היום, כדי שהעסק שלכם יישאר רלוונטי, כדאי שיהיה ברשותכם אתר אינטרנט. היתרון בעולם הדיגיטלי כיום שבהחלט אפשר

קידום אתרים בצפון
קידום אתרים בצפון

קידום אתרים בצפון – העולם הטכנולוגי מאפשר לנו לפעול מכל מקום, גם בבניית אתרים אתם יכולים לפנות לכל בונה אתרים בארץ ואפילו בעולם, התכתבויות במיילים,

עיצוב ובניית אתרים
4 טיפים לעיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים – הקמתם עסק חדש? אתם רוצים לבנות אתר לעסק הקיים שלכם? אתם חייבים לעבור על 4 הטיפים הבאים לעיצוב ובניית אתרים, כדי