אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

איך בניית דף נחיתה שיווקי יעזור לי במכירות?

אחת הדרכים להגדיל מכירות בעסק ו/או לבנות רשימת תפוצה שתסייע בהגדלת מכירות היא באמצעות דף נחיתה. לדף זה יש את היתרונות והחסרונות שלו. הוא לא מתאים בכל פעם וגם צריך לדעת כיצד לבנות דף נחיתה איכותי ומקצועי שגם נראה טוב וימשוך את הקהל לעשות מה שאנו רוצים. בתוסף עיצוב גרפי טוב ותוכן שיווקי ומסקרן ניתן יהיה להפיק את המיטב מדף נחיתה שכזה ולהגדיל את המכירות בעסק פי שניים או שלושה לכל הפחות.

מהו הדף ולמה הוא מיועד?

דף נחיתה שיווקי הוא דף אינטרנט שלרוב יש לו מטרה אחת והוא מקדם את אותו הרעיון. לדוגמה דף המיועד לקידום מוצר מסוים, שירות מסוים או אפילו אירוע מסוים. אפשר לקדם מבצע, אפשר לשווק אפילו מוצר דיגיטלי בחינם בתמורה להרשמה לתפוצה ועוד. בדרך כלל אין התלבטות לגבי האם להקים דף נחיתה או אתר אינטרנט לעסק כיוון שדף נחיתה הוא עמוד אחד ומיועד למטרות מסוימות ואלו עם אתר אינטרנט מדובר בעולם ומלואו שניתם לקדם בצורה אורגנית, לחבר את הקהל למותג, לעודד את הקהל לחזור באמצעות העלאת תכנים חדשים לאתר ולקשר מהאתר גם למקומות נוספים אחרת כמו עמודים אחרים באתר, דף הפייסבוק של העסק, ערוץ היוטיוב ועוד.

איך מכינים דף נחיתה?

דף נחיתה ניתן להכין בכמה דרכים. זה תלוי אם אתם מחפשים דף מקצועי או פשוט. אלה הדרכים העיקריות:

  • דרך רשימת תפוצה – בניית דף נחיתה פשוט יכולה להיעשות על ידי מערכת תפוצה כזו או אחרת. מרבית מערכות התפוצה גם הישראליות וגם הבינלאומיות, מאפשרות לנו להקים דפי נחיתה מובנים במערכת עם שדות ההרשמה לתפוצה במערכת. התבניות הקיימות הן פשוטות יותר ובדרך כלל הדומיין של דף הנחיתה יכלול את הדומיין של חברת התפוצה ולא של המותג שלכם – לכן זו אופציה טובה למי שלא רוצה לשלם בעבור בניית דף נחיתה שיווקי מקצועי ולבצע את הבנייה בעצמו אולם דפים פחות מקצועיים וברמה פחות גבוהה בדרך כלל.
  • דומיין עצמאי עם תבנית דף נחיתה/מיני סייט – כאן תוכלו להשקיע בבניית דף עצמאי, על דומיין ייחודי שתרכשו במיוחד לאותו עמוד ופשוט במקום להקים תבנית של אתר ולבסס עליה את בניית האתר – תתקינו תבנית של דף נחיתה ותבנו את דף הנחיתה שלכם על אותה התבנית. בדרך כלל ניתן לעשות שימוש בוורדפרס או מערכות תוכן קוד פתוח אחרות עבור זה.
  • סאב דומיין של אתר קיים ובניית עמוד נחיתה באלמנטור/תבנית קיימת של האתר – ניתן להשתמש בתוסף האלמנטור פרו של וורדפרס, לבנות עמוד עצמאי על סאב דומיין של אתר קיים שלכם או אפילו עמוד פנימי הפועל ללא HEADER וFOOTER אלא עומד בפני עצמו (כדף נחיתה) ולעצב אותו באמצעות האלמנטור כרצונכם.

אפשרויות דף נחיתה:

בדרך כלל השיווק של דף נחיתה יהיה באמצעות קמפיין ממומן הוא הזרמת תנועה בדרכים שונות אל העמוד. קידום אתרים למשל לא יתאים עבור קידום דף נחיתה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל כיוון שמדובר בעמוד אחד, עם תוכן מוגבל ופרמטרים רבים של הקידום לא יכולים לחול עליו בשל כך ולכן בדרך כלל תהיה עדיפות לגוגל להציג אתרים מלאים ולא דפי נחיתה.

 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
שיפור מצב קידום האתר בגוגל
שיפור מצב קידום האתר בגוגל

שיפור מצב קידום האתר בגוגל – שיפור מצב קידום האתר הוא החלום של כל בית עסק שמכבד את עצמו ורוצה לייצר תדמית אמיתית של מותג

בניית אתרים
כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים

בניית אתרים – כל מה שרצית לדעת, אתר אינטרנט יכול לעזור לפרסם את העסק, המוצר או השירות וכך לתרום למכירות ולהכנסות שלו. במאמר הבא נסביר