אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

הבנת צרכי העסק שלך לפני שניגשים למיתוג ובניית האתר שלך

מיתוג – למה כל כך חשובה הבנת צרכי העסק שלך לפני שניגשים למיתוג ובניית האתר שלך?

כל עסק יש לו מטרה עיקרית אחת להיות מרוויח, אנחנו לא מקימים עסק רק למטרות הנאה, ההפך הוא הנכון, הרווחים שאנחנו יוצרים מהעסק שלנו גורמים לנו להנאה גדולה מאוד. בהבנת צרכי העסק אתם ממקדים את עצמכם מה אתם מעניקים ללקוחותיכם, מה הלקוחות שלכם צריכים ואיך אתם יכולים להעניק להם ערך מוסף שמעלה אתכם גבוה יותר מהמתחרים שלכם.

בעידן האינטרנט שאנחנו חיים היום בתוכו אתר העסק שלך משמש כסניף שירות ומכירה בעבור העסק שלך. אם בערב היו פותחים חנות משקיעים בעיצוב החנות, בסחורה המונחת על המדפים וכדומה, היום אתר העסק שלך נראה אותו הדבר רק ברשת. נכון ישנן עדיין החנויות המסורתיות הניצבות ברחובות אך הרבה מאוד עסקים, גם אותן חנויות מבינים את הכוח שיש באתר אינטרנט לחנות עצמה. (ראו: בניית אתר חנות וירטואלית).

הבנת צרכי העסק שלך לפני שניגשים למיתוג ובניית האתר שלך מאפשרים לך לבנות אתר בצורה הנכונה שיוביל לקידום המטרות של העסק שלך.

שימוש בשפה עיצובית אחידה

כשאתם בונים אתר לעסק שלכם אתם רוצים שכל האלמנטים הקשורים לעסק שלכם יהיה אחיד. ראשית עיצוב לוגו הוא ה DNA של העסק, תקפידו להתייחס אליו כך. הלוגו שיופיע באתר הוא אותו הלוגו שיופיע במכתבים שאתם מוציאים, במיילים, בחשבוניות, קבלות ועוד. שפה אחידה המותאמת ללוגו העסק מראה על מקצועיות ואיכותיות.

צבעים נכונים ומתאימים

אתם רוצים ליצור קו אחיד בבחירת הצבעים לאתר שלכם שיתאים לעסק שלכם, למסמכים שאתם מוציאים ממשרדכם ולקיים את השילוב בהרמוניה. שימוש בצבעים שלא משתלבים עם הלוגו יוצרים תחושת סלידה ואי נעימות לעין של הלקוח הפוטנציאלי. שימו לב לצבעים שידגישו טקסט ולא 'יבלעו' אותו בתוך הרקע, השתמשו בצבעים מתאימים לסגנון העסק שלכם ולאופן שאתם רוצים להציג אותו. למידע נוסף ראו גם: טיפים לעיצוב אתרים.

דומיין וכתובת אי מייל מותאמים אישית

כשאתם בונים אתר אתם רוצים שהלקוחות שלכם יראו כי אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות, אתם רוצים לשדר מקצועיות כבר מהרגע הראשון שנפתח אתר האינטרנט שלכם. השקיעו בדומיין אישי, אומנם זה בעלות אך העלות הזו משתלמת ביותר. דומיין חינמי נראה לא טוב ומשדר חוסר מקצועיות, חוסר השקעה וחפפנות. כמו כן, השתמשו בכתובת אי מייל המותאמת לדומיין, כדי ליצור תחושה של עסק מתפקד ומקצועי.

בהבנת צרכי העסק שלכם לפני שתיגשו למיתוג ובניית האתר שלכם, אתם נראים טוב יותר בפני הלקוחות הפוטנציאלים ובאותה הנשימה אתם מביאים את העסק שלכם להיות ממוקד מטרה ואיכותי.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
עיצוב לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק

לפני שנתחיל צפו בסרטון הבא וקבלו 7 טיפים לעיצוב לוגו https://www.youtube.com/watch?v=sePnGLy6LWk עיצוב לוגו – אחד הדברים החשובים להצלחת העסק כולנו יודעים מהו לוגו, אלמנט גרפי

קידום אתרים בצפון
קידום אתרים בצפון

קידום אתרים בצפון – העולם הטכנולוגי מאפשר לנו לפעול מכל מקום, גם בבניית אתרים אתם יכולים לפנות לכל בונה אתרים בארץ ואפילו בעולם, התכתבויות במיילים,

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתר לעסק קטן

בניית אתר לעסק קטן – כיום כל עסק קטן צריך לדאוג שיהיה לו אתר. האתר משמש ככרטיס הביקור של העסק באינטרנט וגם כפלטפורמת השיווק העיקרית