אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

ההבדלים בין פיתוח אתרים לאפליקציות

פיתוח אתרים ואפליקציות – היום בעולם המדיה המפותחת אנחנו רואים יותר ויותר בשימוש המילים אפליקציות, יישומים, פיצ'רים ועוד מושגים רבים אחרים בנוסף לזה אנחנו צריכים להבין שכל זה קורה ברשת אונליין שהם למעשה משהו לא מוחשי כלל. זה מה הן אפליקציות למעשה ומה הן שונות מפיתוח אתרים? במאמר זה אנחנו נבחן את השוני בין השניים ולמעשה נעניק לכם את כל המידע אודות פיתוח אתרים שונות. אם אתם רוצים לדעת את ההבדלים ומה נכון לכם יותר המשיכו לקרוא.

קצת כדי לעשות סדר בדברים, תחילה נסביר בקצרה מה זה כל אחד מהם:

פיתוח אפליקציות ואתרים שונים במהותן, פיתוח אתרים זה למעשה שם מקוצר לכל התהליך שיש לעשות בבניית אתר אינטרנט, מהשלב הראשוני של חקר התחום, יצירת מבנה האתר, התכנים בו והעיצוב שלו מה שמוכר יותר כפיתוח או בניית אתר אינטרנט באחת מהפרוגרמות המאפשרות לנו לבנות אתרים ועד להעלאתו לאוויר הרשת.

אפליקציות הן למעשה יישומים, כלומר הן תוכנות שאנחנו מכירים מהמחשב רק שהפעם אנחנו מתכווננים לתוכנות ויישומים שמיועדים לשימוש במכשירי הטלפון הניידים כמו אייפון ואנדרואיד. האפליקציות השונות מאפשרות לנו להעביר תכנים בקלות רבה, ליצור משחקים מותאמים לניידים ועוד פעולות רבות אחרות.

המלצה: חברת האב שלנו היא חברת גל ים סטודיו, מתמחים באפיון, עיצוב ופיתוח אתרים – www.galyam-studio.co.il

אז מה למעשה ההבדל בין פיתוח אתרים ואפליקציות?

השוני המוחשי הגדול ביותר הוא המערכת. בפיתוח אתרים אתם למעשה מתנהלים מול הפלטפורמה בה בניתם את האתר ובאפליקציות הגולשים מורידים תוכנה לנייד שלהם כך שלמעשה יושבת להם אפליקציה בזיכרון המחשב.

למה זה כל כך משנה?

היום רבים משתמשים בטלפונים הניידים שלהם לבצע כל פעולה באינטרנט, אנחנו כמעט ולא יושבים מול המחשב הביתי ואם אנחנו בעבודה אנחנו לא באמת גולשים באתרים השונים שכן אנחנו מסתכנים בפיטורים. אפליקציות גורמות לנו להתחבר מהר יותר, הן מעוצבות בחוכמה כדי שאנחנו נמשיך להיות שם ולכן השימוש בניידים קורה כמעט בכל רגע פנוי שיש לנו. ממתינים לרכבת – אנחנו מחוברים לנייד, אנחנו ממתינים לארוחת הצהריים או לקפה – אנחנו בנייד.

טוב, הבנתם את הרעיון וזהו ההבדל העיקרי בין פיתוח אתרים ואפליקציות. למידע נוסף בתחום ראו גם: פיתוח אתרי אינטרנט

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
חברת פיתוח
פיתוח אתרים ואפליקציות

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את צמד המלים פיתוח אתרים, לא כולם יודעים מה ההבדל בין פיתוח אתרים לבין בניית אתרים שכן, זה נשמע

קידום אתרים
קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין

קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין  – בעולם התחרותי של היום, גם בעלי עסקים וגם עורכי דין לא יכולים לשגשג ללא אתר אינטרנט. אבל בניית אתר