אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

למה כל כך חשוב להשקיע בעיצוב אתרים

חלק בלתי נפרד מבניית אתרים הוא עיצוב אתרים, ישנם הניגשים לתהליך הבנייה מבלי לתכנן איך יראה האתר וזו גישה שגויה.

ישנם הרבה אנשים שניגשים לתהליך בניית האתרים עוד לפני שחשבו איך יראה האתר שלהם, מה יהיה העיצוב, אילו צבעים ישלטו על האתר ומה משמעותם מבחינה שיווקית, מה יהיה סדר הדפים באתר ואיך המסלול של הגולש באתר יהיה. עיצוב אתרים הוא שלב הכרחי ועדיף לתכנן אותו עוד לפני שנגשים לתהליך הבנייה כדי לא לבנות אתר ולאחר מכן לשנות אותו או לבנות אתר שלא יעבוד למטרות שלכם.

עיצוב אתר – למה כל כך חשוב להשקיע בעיצוב האתר שלכם

מטרת עיצוב אתרי אינטרנט היא למשוך את הגולש ובעצם הלקוח פוטנציאלי להישאר באתר שלכם עוד כמה שניות, לגרום לו או לה להתעניין באתר ובתוכן המופיע וכך הם מתעניינים בעסק שלכם ובשירותים שלכם. ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים דגש עליהם בזמן התכנון העיצוב של אתרכם. את הפרמטרים האלו ניתן לחלק לשתי קבוצות, הראשונה המבנה של האתר והשנייה המראה הוויזואלי.

מבחינת המבנה, אתם רוצים ליצור ממשק אתר נעים לעין ונוח, חשוב שהממשק יהיה נוח וברור למשתמשים, עם אתר לא מסודר וסדר הדפים בו לא הגיוני זה יצור תחושת בלבול לגולש והוא יעזוב את האתר מהר יותר. זכרו המטרה שלכם היא לגרום למבקר באתר להישאר עוד זמן.

מבחינת המראה הוויזואלי, מומלץ לבחור בצבעים בולטים אך מתאימים לאופי העסק שלכם או האתר שלכם, בחרו בשילוב צבעים נכון ומתאים ולא בשילובים לא נעימים ולא מתאימים. הוסיפו כפתורים בולטים מספיק שיניעו את הגולש לבצע פעולה, כך אתם מעלים את הסיכוי שאותו מבקר מזדמן יהפוך ללקוח ואף לקוח חוזר. מעוניינים בעיצוב ומיתוג מקצועי? פנו אל צוות חריף מאוד.

איך תיצרו עיצוב אתרים מעולה שישרת את מטרתכם ויביא את האתר שלכם להביא תוצאות?

ארגון וסדר, חשוב שהגולשים שלכם יגיעו לדפים הנכונים באתר ושהדפים הללו יהיו ממוקמים בתפריט בצורה הגיונית ונכונה. ביצירת תבנית ותפריט אחיד הגולש שלכם בקלות מבין את מבנה האתר וקל לו להתמצא בתוכו.

חוויית גלישה מושפעת מהרבה גורמים אך כשאנחנו מדברים על עיצוב אתרים אנחנו בעצם רוצים ליצור אתר נעים לעין עבור הגולשים שלנו, לכן חשוב להשתמש בצבעים מתאימים, זורמים ונעימים. עוד באותו עניין, אנחנו רוצים להדגיש את הכפתורים המניעים לפעולה. אנחנו רוצים להגיש את הכפתורים האלו על מגש הכסף ולא לגרום לגולש לחפש איך ליצור אתנו קשר או להירשם.

למידע נוסף – ראו גם: עיצוב ובניית אתרי וורדפרס

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר אינטרנט
בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם

בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם – במציאות של היום, כדי שהעסק שלכם יישאר רלוונטי, כדאי שיהיה ברשותכם אתר אינטרנט. היתרון בעולם הדיגיטלי כיום שבהחלט אפשר

עיצוב ובניית אתרים
4 טיפים לעיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים – הקמתם עסק חדש? אתם רוצים לבנות אתר לעסק הקיים שלכם? אתם חייבים לעבור על 4 הטיפים הבאים לעיצוב ובניית אתרים, כדי