אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

עיצוב גרפי – מה הקשר בין עיצוב לבניית אתרים?

עיצוב גרפי – עולם האינטרנט בשנים האחרונות מהווה תחרות בלתי נתפסת וזה רק הולך וגדל עם השנים. אם פעם החשיבות של עיצוב האתר והנגישות אליו עם שילוב של מלא גורמים נוספים לא היה חשוב הרי היום אם תבנו אתר בלי לשים לב לכל פרט ופרט אתם עלולים למצוא את עצמכם היחידים שיודעים שיש לכם אתר ולא ימצאו אתכם אחרים ברשת.

לכן היום מאוד חשבו לשלב בין עיצוב גרפי ובניית אתרים. ישנו קשר הדוק בין השניים והיום כל חברה לבניית אתרים מחזיקה במעצב גרפי עם ידע טכני רחב.

היום אתר אינטרנט לעסק הוא כרטיס הביקור של העסק, הוא משמש כמקור המידע העיקרי על העסק, על העובדים בו ובנוסף, הוא דרך לפרסום ושיווק העסק שזו נקודה חשובה ביותר. בעלי עסקים היום בונים אתר לעסק שלהם לא רק כדי לעדכן את הלקוחות בכתובת החנות או בשעות הפעילות הם רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם לחנות באמצעות האתר. איך זה עובד?

עיצוב גרפי ובניית אתרים – מה הקשר?

תכנון ומיקוד של העיצוב של העסק שלכם הוא פרמטר חשוב, אתם רוצים להיות מותג בתחומכם. לכל מותג יש לוגו מעוצב יש אתר אינטרנט, יש פרסום ושיווק קליטים. עם עיצוב גרפי נכון אתם משלבים בין כל אלו יחד בזמן שאתם בונים את האתר לעסק שלכם. אם יש לכם את הלוגו לעסק שלכם אתם רוצים שהוא יתנוסס גם בדפי האתר שלכם, כמו שאתם רוצים שיופיע בחשבוניות ובעצם בכל מקום. כדי לבנות את כל זה בצורה מושלמת שתעבוד לטובתכם אתם צריכים עיצוב גרפי ובניית אתרים ביחד.

מה לא לעשות!

לא להפריד בין השניים, אם אתם יוצרים אתר שלא מדבר בשפה אחידה עם הלוגו שלכם ובעצם אתם יוצרים תלאים על תלאים, הגולשים לא טיפשים, הם יזהו את זה כבר ברגע הראשון. השקיעו בחברה שבונה אתרים עם מעצב גרפי מקצועי ומנוסה כדי שיהיה לכם אתר ממותג ואיכותי שישדר מקצועיות. מעצב גרפי טוב ידע לעשות את השילובים הנכונים כדי למתג את העסק שלכם הכי טוב.יש לכם שאלות? מוזמנים ליצור עימנו קשר.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.