אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

למה חשוב לעשות מחקר שוק לפני עיצוב ובניית אתר אינטרנט?

מחקר שוק – רבים ניגשים למלאכת עיצוב ובניית אתר אינטרנט עוד לפני שבצעו מחקר שוק טוב. למה זה טעות ומה צריך לעשות?

ישנם מאמרים רבים המסבירים את החשיבות של בניית אתרים ועיצוב אתרים אך מה בעניין מחקר שוק ולמה חשוב לעשות אותו עוד לפני שמתחילים לבנות ולעצב את האתר שלכם. במחק שוק אתם רוצים לדעת מי המתחרים שלכם בשוק, מה הם מציעים ובכמה הם המציעים את המוצרים שלהם או השירותים שהם נותנים. כך אתם יכולים להדגיש באתר שלכם את החוזקות שלכם מול המתחרים ואפילו לנצל הזדמנות ולהפוך את החולשות של המתחרים, שירותים שאינם מציעים להיות הפרצה שבה אתם מעניקים פתרונות לנקודות חלשות אלו ללקוחות שלכם, מה שהמתחרים שלכם לא נותנים.

כדי לבצע מחקר נכון עליכם לענות על מספר שאלות.

מי קהל היעד שלכם?

אתם רוצים לדעת למי אתם מציעים את השירותים שלכם או המוצרים שאתם מציעים למכירה. התשובה של "כולם לקוחות פוטנציאלים" זה חיובי ונחמד אך זה לא מדויק. הרי לא תציעו לנשים בהריון מבצעים ליין, וויסקי ושאר משקאות אלכוהוליים. כמו שלא תציעו לרווקים ורווקות מבצעים למוצרי תינוקות או סדנאות להתפתחות הילד. זה לא שאנחנו אומרים שאין רווקים ורווקות שהביאו ילד לעולם, ישנם אך הם אינם קהל היעד העיקרי שיחפש מוצרי תינוקות.

מי המתחרים שלכם?

אתם רוצים להכיר את המתחרים שלכם, מה הם מציעים, אילו יתרונות יש להם ובמה הם חלשים יותר, אתם רוצים לדעת כמה שיותר ובעזרת מחקר בחיפוש גוגל אתם יכולים לעשות מחקר שוק מהיר ופשוט. ציינו לכם את החסרונות הקיימים אצל המתחרים ותנסו למצוא את הפתרון לחסרונות אלו ולהפוך אותן ליתרונות עבורכם.

איך אתם יכולים לנצל הזדמנויות?

תנצלו את המקום שבו מציג את עצמכם, את העסק שלכם ואת העשייה שלכם. תחשבו על דרכים יצירתיות איך להדגיש את היתרונות שלכם. תחשבו איך אתם מושכים את הלקוחות הפוטנציאלים שנכנסו לאתר שלכם לבצע פעולה באתר, רישום, יצירת קשר ואף קניה (שבאותו רגע הם הופכים ללקוחות). אתם רוצים לגרום להם לחזור לאתר שלכם, תחשבו מה אתם יכולים להציע על מנת להחזיר אותם בשנית ובשלישית לאתרכם.

צרו קשר עם צוות חריף מאוד לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר במידת הצורך.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
עיצוב ובניית אתרי וורדפרס
עיצוב ובניית אתרי וורדפרס

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס – אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר היום לעיצוב ובניית אתרים היא האחד והיחידה, וורדפרס. היא נמצאת בשימוש מחסרי ניסיון שרוצים לבחון את