אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

עיצוב אתר – טיפים לעיצוב אתר מצליח

עיצוב אתר – כבר שנים אנחנו יודעים שעיצוב אתרים הוא נושא חשוב בעת בניית אתר, אתם מדמיינים את האתר שלכם בצורה מסוימת, אתם רוצים שהוא יביא לכם יותר לקוחות ויביא לעסק שלכם חשיפה ענקית. אך לפני שאתם קופצים ראש למים ומתחילים בעיצוב עצמו אתם חייבים לעשות עבודה לפני כן כדי להביא את האתר שלכם להיות אתר לוהט.

אספנו בשבילכם את הטיפים הכי חריפים כדי שעיצוב אתר יביא לכם תוצאות אש

קונספט, קונספט, קונספט

כן, הרבה אנשים לא אוהבים את המילה הזאת אבל מה לעשות שבלי לבנות קונספט לעסק שלכם לא תצליחו להעביר את המסר בצורה חדה ללקוחות שלכם ובעצם אתם תפספסו לקוחות. אז, בראש ובראשונה, תבנו לכם את התבנית של העסק, תשאלו את עצמכם מי הם הלקוחות שאליהם אתם פונים, תתמקדו בהם ותפנו אליהם בעיצוב אתר ובתוכן שתעלו לאתר שלכם.

תבנו תרשים הגיוני ומסודר

כשאתם בונים אתר לעסק שלכם תחשבו על הסדר שבו הדפים יעלו, אם יש לכם לדוגמא גלריה שמחולקת לקטגוריות וודאו שהקטגוריות נמצאות תחת הגלריה וישנה זרימה באתר. כמו שאתם רוצים להניע את האוטו שלכם ולנסוע ליעד בלי להתברבר בדרך, כך גם הגולשים שלכם לא רוצים להתברבר באתר שלכם כדי למצוא את מה שהם מחפשים. עיצוב אתר נגיש ונוח זאת מילת המפתח שאנשים יישארו באתר שלכם יותר זמן.

צבעים, יופי ומה שביניהם

בחירת הצבעים לאתר שלכם חשובה ביותר. כמו שמקודם הזכרנו את הזרימה במבנה האתר כך אתם רוצים שהצבעים באתר שלכם יבואו טוב בעין של המשתמש באתר שלכם. צבעים רבים מידי, צבעים שלא עובדים טוב אחד עם השני וצבעים ש'בולעים' את הכתב עלולים לעייף את העין של הקוראים שלכם והם יברחו מהאתר שלכם ויקפצו לשכן המתחרה.

אתר בולט וחדשני

השקיעו באתר שלכם, תחשבו מחוץ לקופסא ותביעו את היצירתיות שלכם. אתרים מעניינים מושכים יותר את העין של האנשים, מסקרנים אותם ובשורה התחתונה גורמים להם להישאר אצלכם יותר זמן. אם אתם לא יודעים איך לעשות את כל זה, פנו לצוות המומחים של חריף מאוד – אנחנו הצוות הכי חריף בשוק ונשמח לעבוד יחד.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
שיפור מצב קידום האתר בגוגל
שיפור מצב קידום האתר בגוגל

שיפור מצב קידום האתר בגוגל – שיפור מצב קידום האתר הוא החלום של כל בית עסק שמכבד את עצמו ורוצה לייצר תדמית אמיתית של מותג

בניית אתר למסעדה
בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת