אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס – אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר היום לעיצוב ובניית אתרים היא האחד והיחידה, וורדפרס. היא נמצאת בשימוש מחסרי ניסיון שרוצים לבחון את המערכת, רוצים להשתעשע עם האפשרויות שהיא מציעה שהרבה מהם בחינם ועד המקצוענים שבונים ומעצבים אתרים לבעלי עסקים מכובדים. למה הנהירה להשתמש דווקא ב WordPress ומה הופך אותה לכל כך יעילה?

ראשית הפלטפורמה הפשוטה והידידותית מקלה על כל מי שרוצה להתנסות בה פשוט לפתוח אתר ולהתחיל לשחק עם האפשרויות הרבות שהיא מעמידה לרשותנו. שנית, גוגל אוהבים אותה מאוד כך שמקדמי אתרים שונים נעזרים במידע הזה ומשתמשים בו לטובתם ולטובת לקוחותיהם.

על קצה המזלג, מה הופך אתר במערכת וורדפרס לכל כך פופולרית?

  • פלטפורמה עם קוד פתוח כך שאפשר לעשות בה כמעט הכל.
  • חופש בחירת מקום אחסון האתר.
  • מציעה אפשרויות שדרוג בקלות וחלקם גם בחינם.
  • תמיכה בעברית וקהילה שעוזרת במקרה הצורך.
  • תוספים כמעט ללא הגבלה, תוכלו למצוא הכל כדי להתאים את האתר שלכם בדיוק לכם.

מעוניינים בבניית אתר וורדפרס לעסק שלכם או סתם לבנות אתר כי מתחשק לכם להתנסות במערכת? וורדפרס היא אפשרות מעולה להתחיל את הבנייה ולשחק בה. פנו זמן ותתחילו מבחירת תבנית מתאימה לכם, אתם תמיד תוכלו להסיר ולהוסיף כמה שבא לכם. אם אתם נתקלים בבעיות או שאלות תכלו לעלות על התשובות בחיפוש באינטרנט או אפילו לשאול בקבוצות.

תזהרו מטעויות נפוצות כשניגשים לעיצוב ובניית אתרי וורדפרס

בעלי עסקים רבים רוצים לחסוך הוצאות בעסק שלהם, לכן הם חושבים שהם יכולים לבנות אתר לעסק שלהם במיוחד אחרי שאפשר לקרוא בכל פינה כמה עיצוב בניית ופיתוח אתרי וורדפרס כל כך פשוטה וקלה. בתכל'ס אין להם את הזמן להשקיע כדי ללמוד את המערכת ולא הסבלנות כדי לשחק בה. הם מתחילים בבניית אתר ואחרי ניסיון או שניים זונחים את זה לגמרי, תוצאה סופית אין אתר וגרוע מזה יש אתר מעפן באוויר.

רוצים אתר מקצועי ואין לכם זמן לשחק עם המערכת?

אנחנו צוות חריף מאוד יודעים איך לספק לכם עיצוב ובניית אתרי וורדפרס ברמה בינלאומית, אנחנו מתמחים בעיצוב בולט ואיכותי, בעלי צוות הקמה ובנייה שיראו לכולם מי אתם בשוק. את העסק שלכם אתם לא רוצים לשים בידיים של חובבנים או אנשים שלומדים את המערכת אתם רוצים מקצוענים אמתיים.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – פיתוח יכול להתבצע בצורה דינאמית או אחידה, אבל בדרך כלל הוא כולל את אותם שלבים: אפיון, בנייה, עיצוב וקידום. אבל למה בכלל