אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

פיתוח אתרים בפלטפורמת וורדפרס

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס – מערכת הניהול של וורדפרס הינה אחת השמישות ביותר בכל העולם בכלל ובישראל בפרט. היא מציעה למשתמשים בה כל כך הרבה אפשרויות ובנוסף היא נתמכת בעברית ככה שאין את מכשול השפה בעבור כאלה שלא יודעים ממש טוב אותה ולכאלו שאין להם חשק בכלל להתנהל בשפה זרה ופשוט יותר להבין בעברית.

ראשית נבהיר שוורדפרס אינה מתאימה לכל סוגי האתרים, אם אתם צריכים לפתח אתר שיש בו אזור אישי עבור גולשים רבים כמו רשת חברתית לדוגמא, המערכת הפשוטה של וורדפרס כנראה לא תתאים לכם ולסוג אתרים שכזה תצטרכו לפנות למערכת ניהול בינלאומית אחרת שתספק לכם את התמיכה והשירותים שאתם צריכים.

אחת הסיבות העיקריות שוורדפרס הפכה לשימושית ביותר בעולם

מערכת הניהול של וורדפרס היא מערכת פתוחה, מה שאומר שאתם יכולים בקלות להתקין אותה, ובעצם לשנות בה כמעט הכול. אם את כל השינויים שאתם רוצים לעשות אתם לא מוצאים באחת מהתבניות שבחרתם (ישנן תבניות בחינם וישנן בעלות) תמיד תוכלו להשתמש באלמנטור שנכנס חזק מאוד וטרף את הקלפים. ללא תבניות ניתן לפתח ולבנות באופן ידני ועצמאי כמעט הכל באתרים הנתמכים על ידי פלטפורמת וורדפרס.

סיבה נוספת  – פשטות

מערכת הניהול של וורדפרס בנויה בצורה כזאת שאתם לא צריכים להתאמץ כמעט בכלל, זה מטורף עד כמה היא פשוטה ונוחה לשימוש ועם אתם רוצים חיים קלים יותר היא נתמכת בעברית ככה שאין את מכשול השפה. אמרנו עברית ופשטות נכון? אז גם תוכלו למצוא לא מעט קבוצות שאפשר לשאול בהן שאלות (בעברית) ולקבל את המענה מחברי הקבוצה.

בואו נצא מנקודת הנחה שאתם כבר מתקדמים עם פיתוח ובניית האתר שלכם ואתם רוצים לשחרר אותו לאוויר העולם, וורדפרס היא אחת המערכות הטובות והנוחות ביותר לניהול ה SEO. הרי כשאתם בונים אתר אתם לא עושים את זה כדי להתגאות שיש לכם אתר יפה מנצנץ וסקסי, אתם רוצים שהאתר יביא לתוצאות אתם רוצים חשיפה וכך להגדיל את כמות התנועה. ולכן וורדפרס מומלצת ביותר כדי להשיג את התוצאות הטובות לקידום האתר שלכם.

מתלבטים? לא יודעים איך להתקדם אנחנו בחריף מאוד נבנה לכם אתר שישרת את הצרכים שלכם, השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח אתרי אינטרנט

למה חשוב להשקיע בפיתוח אתרי אינטרנט ואיך עושים את זה? בניית אתר אינטרנט הוא תהליך המשלב מספר לא קטן של פעולות שיש לשים לב בכל

האלגוריתם של גוגל
האלגוריתם של גוגל משתפר

האלגוריתם של גוגל משתפר – מאמר זה ידון כיצד האלגוריתם של גוגל עובד וכיצד הוא משפיע על קידום קידום אתרים. האלגוריתם הוא הגורם החשוב ביותר