אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

פיתוח אתרים ואפליקציות

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את צמד המלים פיתוח אתרים, לא כולם יודעים מה ההבדל בין פיתוח אתרים לבין בניית אתרים שכן, זה נשמע אותו הדבר למי שאינו מבין בתחום. אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר ולהסביר מה הם ההבדלים בין בניית אתרים, פיתוח אתרים ואפליקציות.

היום בעידן הטכנולוגי אנחנו מגלים יותר ויותר מושגים חדשים שלא שמענו עליהם קודם לכן. חלקכם מכירים יותר וחלקכם פחות, כדי שכולם יבינו על מה כולם מדברים אנחנו נענה על השאלות הנפוצות ביותר שעולות בנושא.

נתחיל בנושא המוכר יותר, בניית אתרים

כל מי שרוצה שיהיה לו אתר יכול לבנות אתר בעצמו או לפנות לחברת בניית אתרים ולפנות לאחת הפלטפורמות המוכרות (חלקן אף חינמיות) באינטרנט ולבנות לעסק לו אתר. התבניות הן די קבועות, מאפשרות בניית אתר בקלות רבה וניתן לצפות ולקרוא על כך באינטרנט. היתרון בפלטפורמות הללו הוא כמובן המחיר שכן אתם יכולים אפילו לעשות זאת בעצמכם. החיסרון הוא אחד וגדול מאוד אתם לא שונים מהיתר. הרבה בעלי עסקים עושים זאת בצורה הזאת ולכן תוכלו למצוא הרבה מאוד אתרים שדי דומים זה לזה. אז מה ההבדל בין זה לבין פיתוח אתרים ואפליקציות?

אז מה זה פיתוח אתרים ואפליקציות?

כאן אנחנו נכנסים לליגה אחרת, פיתוח אתר מבצעים אנשי מקצוע, מקימים אתר שהוא מותאם בדיוק לצרכי הלקוח למידותיו ולצרכיו. פיתוח אתרים ואפליקציות מתבצע מהשלב הראשוני ביותר אחרי חקר מעמיק מה הצרכים של הלקוח, למה האתר משמש את הלקוחות, האם האתר כולל חנות או שרק נותן מידע ופרסומים האם האתר בעל אזור אישי ללקוחות וכן הלאה. בפיתוח אתר ואפליקציה אנחנו משלבים תוספות ייחודיות שמאפשרות לאתר שלכם להיות ייחודי ולא דומה לכל היתר. באמצעות פיתוח אתר ניתן להגדיר ולזהות את התנהגות הגולש באתרכם וכך לעשות התאמה מדויקת לחיפושים קודמים שלו.

איך אני יכול לפתח אתרים ואפליקציות?

כדי שהעסק שלכם יניב יותר אנחנו צוות חריף מאוד מתמחים בפיתוח אתרים ואפליקציות לסמארטפונים. אנחנו מזמינים אתכם לא להישאר מאחור ולהיות מהמובילים בשוק עם אתר ואפליקציה שמותאמת לכם בדיוק. השאירו פרטים ונציג וחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
הבנת צרכים
הבנת צרכים כבסיס להצלחה

למה חשוב להבין את הצרכים ועל אילו צרכים בכלל אנחנו מדברים? אין בעל עסק שלא חושב על המונח הבנת צרכים ולא חושב קודם כל על

קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי – בעלי עסקים רבים מקלים ראש בקידום העסק שלהם במנועי החיפוש, למרות שהמגמה בעליה וישנם יותר ויותר בעלי עסקים שפונים לקידום אתרים