אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

פיתוח אתר וורדפרס

ישנם הרבה פלטפורמות בהם ניתן לפתח אתר, למה לגשת לאחת ולא לאחרת? כל מה שרציתם לדעת על פיתוח אתר וורדפרס (WordPress).

לפני שניגשים לבניית אתר ישנם כמה שלבים שחייבים לבצע עוד לפני כן. נקפוץ ישר למים ונבין מה הם השלבים שיש לעשות.

אפיון האתר שלכם

אתם צריכים להבין תחילה מה מאפיין את האתר שלכם, האם האתר משמש כאתר מידע על השירותים שאתם נותנים, האם האתר כולל בתוכו חנות מכירה, האם ישנו אזור אישי עבור המשתמשים, כמה עמודים יש באתר, מי קהל היעד ועוד. אחרי שאתם מבצעים את האפיון לאתר שלכם אתם יכולים ביתר קלות להמשיך מכאן הלאה ולהתקדם לשלב הבא.

בחירת פלטפורמה להקמת האתר שלכם

ישנן הרבה מאוד פלטפורמות שניתן באמצעותן לבנות אתר אינטרנט, חשוב לבחון את מה שהן מספקות לכם, מה העלויות שהן גובות חודשי או שנתי ומה אתם מקבלים בתמורה. ישנן הרבה מאוד פלטפורמות שאינן מספקות תמיכה בעברית מה שגורם לישראלים רבים לא לגשת אליהן. פיתוח אתר וורדפרס מאפשר בניית אתר בחינם, נתמך בשפה העברית, מעניקה לכם מגוון רחב של עיצובים ותבניות חינמיות ובנוסף, אתם יכולים לבחור מהתבניות והעיצובים שהם מציעים בתשלום. המערכת נוחה וקלה לתפעול כל שגם את פניתם לבעל מקצוע שיבנה עבורכם אתר בוורדפרס, אתם תוכלו לקבל את השליטה על האתר לאחר מכן ולתפעל אותו בעצמכם בקלות רבה. לאחר בחירת הפלטפורמה, התחילו לתכנן את העיצוב של האתר.

עיצוב האתר

אתם רוצים למשוך את הלקוחות שלכם לאתר שלכם, אתם רוצים להיות הכי יפים והכי בולטים. תעצבו את האתר שלכם בצבעים המתאימים לאופי העסק שלכם, השתמשו בצבעים המתאימים זה לזה ומעניקים ניגודיות טובה כדי שהמלל הכתוב יהיה בולט ונעים לעין. השתמשו בלוגו שלכם בהתאמה או התאימו את הלוגו שלכם לעיצוב של האתר, במילה אחת אחידות. שמרו על שפה אחידה באתר שלכם.

היתרון של פיתוח אתר וורדפרס

המערכת של וורדפרס קלה מאוד לתפעול, גם עבור אנשים ללא ידע וניסיון בהדרכה פשוטה וקצרה הם יכולים לתפעל את המערכת. המערכת מוכרת לגוגל, אתרי וורדפרס טובים מאוד לביצוע קידום במנוע החיפוש. מרבית האנשים המחפשים שירותים או מוצרים, פונים לגוגל. אפשרויות רבות, המערכת של וורדפרס מעניקה לכם מגוון רחב של עיצובים ותוספות כדי שהאתר שלכם יהיה נוח ומעוצב בצורה הטובה לכם ביותר.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
שיפור יחס המרה
כל המידע על שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה – היכרות עם המונח יחס המרה היא תנאי לבנייה נכונה של אתר אינטרנט ולמעקב אפקטיבי אחר הביצועים של קמפיינים שיווקיים מסוימים. בנוסף,

עיצוב ובניית אתרים
בניית אתרי תדמית לעסקים

אתר האינטרנט של העסק הוא תשתית השיווק המרכזית שלו במרחב הדיגיטלי. אליו אתם יכולים לשלוח את קהל הגולשים מכל רחבי הרשת, על מנת שיכירו את