אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

פרסום בפייסבוק: יתרונות וחסרונות

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמובילה בישראל ובכל העולם. מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, לכן חשוב לנצל את המדיה לצורך פרסום ושיווק העסק שלכם. יש יתרונות רבים לפרסום בפייסבוק, עם זאת יש גם חסרונות שחשוב לשים לב אליהם כאשר קובעים אסטרטגיה שיווקית ובוחרים את אפיקי הפרסום.

פרסום יעיל וממוקד בפייסבוק

הרשת החברתית הפופולרית מציעה ממשק פרסום מתקדם וחדשני הכולל כלים רבים. חשוב להכיר את כלי הפרסום שפייסבוק מציעה, רק כך אפשר לנהל קמפיינים מצליחים שתורמים לעסק ומסייעים לו להפוך למותג מוכר. ממשק הפרסום של פייסבוק מאפשר למפרסמים להגדיר במדויק את קהלי היעד. כך לדוגמה, ניתן להגדיר קהל יעד לפי פרמטרים כמו גיל, מיל, מיקום, שפה, רדיוס מרחק מהעסק, תחומי עניין ועוד.

כמו כן, ממשק מנהל המודעות בפייסבוק מאפשר לכם להציג את מודעת הפרסום לפי אזור גיאוגרפי מסוים הרלוונטי לעסק שלכם. לכן, בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים יכולים לפרסם רק לקהל יעד המתגורר באזורי השירות שלהם, וכך החשיפה לפרסום ממוקדת ואפקטיבית יותר.

בנוסף, אפשר לנהל קמפיין מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש) ולהציג את המודעה רק בפני גולשים שהתעניינו בעבר במוצרים או בשירותים של המפרסם, לרבות גולשים שביקרו באתר של העסק.

תקציב נמוך

עלויות הפרסום בפייסבוק נמוכות בהשוואה למחירי הפרסום באפיקים אחרים. הפרסום ב Facebook מתאים גם לעסקים קטנים, לפרילנסרים ולבעלי מקצועות חופשיים. המפרסם יכול לקבוע תקציב יומי בהתאם לעלות ההקלקה על המודעה ולפי מגבלות התקציב של העסק. יש שתי שיטות עיקריות לתשלום על מודעות הפרסום ברשת החברתית – תשלום לפי קליק ותשלום לפי חשיפה.

אפשר לנהל קמפיינים מנצחים גם בתקציב יומי נמוך של כמה עשרות שקלים בלבד. עם זאת, כדי לנהל קמפיינים שמביאים לתוצאות המוגדרות מראש כדאי לתכנן נכון את התקציב ועדיף לפרסם בפייסבוק בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

חשיפה רחבה

הפרסום ברשת החברתית מאפשר לכם להציג את מודעות הפרסום בפני קהלי יעד שונים, כאשר המודעה מוצגת במיקום מרכזי וזוכה לעניין רב. חשוב לערוך היטב את מודעות הפרסום כדי ליצור עניין במודעה ולגרום לגולשים להקליק עליה. כמו כן, יש להגדיר במקצועיות את קהלי היעד, כך תוכלו לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת, לשפר את יחס ההמרה וליהנות מגידול משמעותי בתעבורת הגולשים לאתר או לדף נחיתה ייעודי שהכנתם לקראת הקמפיין בפייסבוק.

אפשרויות הפרסום בפייסבוק הן מגוונות, יש כלים מתקדמים המאפשרים למפרסמים לנהל קמפיינים שונים כמו קידום פוסט, מודעות פרסום ועוד. מומלץ לנהל את הקמפיינים בעזרת ממשק הפרסום של פייסבוק ולהימנע מכלים סטנדרטיים הנחשבים לפחות יעילים.

חסרונות הפרסום בפייסבוק

כאמור, פרסום ברשת החברתית של Facebook מתאים לרוב סוגי העסקי ואם מנהלים את הקמפיינים נכון אפשר ליהנות מיתרונות רבים. עם זאת, יש גם חסרונות שחשוב להכיר, למשל תחרות גבוהה על ביטויי המפתח הפופולריים, יחס המרה נמוך בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים בדיגיטל, מודעות שלא זוכות כמעט ללייקים ולחשיפה בגלל אופי הגלישה ברשת החברתית וריבוי המודעות ועוד.

מעוניינים במידע נוסף על השירות? פנו אלינו לצוות חריף מאוד – בניית אתרים

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.